Freaky Friday - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu Freaky Friday - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu

Freaky Friday

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp 2014

18 Juli 2014 | Nederland, Eindhoven

Zozozo.. na de terror van gisterenavond zijn de meisjes vanochtend weer lekker vroeg gewekt. Een gezonde dosis geluid was er nodig om de dametjes wakker te krijgen. Het beloofde vandaag een warme dag te worden, en nu: 20.00 uur kunnen we stellen dat die belofte werkelijkheid is geworden. Wat een hitte! We hebben ons programma vandaag wat aangepast aan de temperatuur.

Zoals alle dagen begonnen we weer met de corvee-diensten! Vol ijver en vlijt gingen de meiden aan slag. Lekker poetsen en vegen door alle ruimtes. We hebben ware Assepoesters van jullie dames gemaakt.

Hierna hebben we lekker waterspelletjes gedaan. Waarbij de meisjes gouden munten konden verdienen om de vader van Pippi vrij te kopen! En dat is gelukt.. Juist op dit moment zijn de kinderen Papa Langkous aan het bevrijden en kan ‘Dé Bonte Avond’ beginnen.

De meiden hebben deze week een dansje en een liedje geoefend wat ze zometeen zullen voordragen. Elke vrije minuut is besteed aan het leren van de pasjes en choreografie. Dit heeft erg leuke dansjes opgeleverd, waar de meiden echt trots op zijn.

We houden dit verslag kort, omdat ‘Dé Bonte Avond’ gaat beginnen. De avond is nog jong, de nacht nog lang. Tot morgen allemaal..

We hebben deze week met heel veel plezier georganiseerd. Als leidsters kijken we terug op een zeer geslaagd kamp. Alle meiden hebben zich vermaakt. Wij zijn trots op de meisjes uit Lithoijen, Teeffelen en Lith. Ze stralen zoveel plezier en enthousiasme uit dat het een feest is om een week met ze op stap te mogen.

• 18 Juli 2014 - 20:51

Erik En Wendy. :

Warm was het zeker vandaag en morgen nog erger.
    Maar met heel veel plezier kom ik mijn meiden morgen weer halen.
    Nog een hele fijne bonte avond en een rustige nacht.
    Leiding.... Jullie zijn toppers. Geweldig dat jullie onze meiden dit plezier gunnen!
    BEDANKT!

• 18 Juli 2014 - 21:57

Ger-Jan En Miriam En De Kids:

Wat super leuk om de verslagen en de foto's weer te bekijken.
    Jammer genoeg is dit ons laatste jaar.
    Daarom van ons allemaal dank je wel voor al die geweldige gezellige fantastische leuke kampen .
    En een hele grote pluim voor jullie leidsters.
    Bedankt voor alles !!!!!

• 18 Juli 2014 - 23:08

Jos En Ilse:

Nog één nachtje slapen........

• 18 Juli 2014 - 23:41

Leiding:

TERROR is aan!!

• 19 Juli 2014 - 07:33

Mark En Moniek:

Eindelijk.....het was rustig hier, maar wij zijn blij als het 10.30 is.
    Leiding super gedaan!!!!

• 21 Juli 2014 - 10:58

Walter & Karin:

We willen alle leiding weer heel hartelijk bedanken voor de geweldige week die jullie onze meiden weer bezorgd hebben. Isa heeft het super leuk gehad. Bedankt en nog een hele fijne vakantie waarin jullie weer kunnen bijkomen!!!