Dolle Donderdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu Dolle Donderdag - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu

Dolle Donderdag

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp 2014

17 Juli 2014 | Nederland, Eindhoven

Hallo lieve papa's mama's broertjes zusjes opa's en oma's van deze lieve meiden.

We waren dit keer goed begonnen. De kleinste mochten dit keer de rest wakker maken met veel kabaal met het geluid van potten en pannen. Met Pippi vlechten in hun haar ontwaakte ze een voor een met een opgefrommeld gezicht.

Tijdens het ontbijt kwamen Tommie en Anika naar Pippi toe. Dit keer was het de flessenpost van vader Efraim Langkous, hierin stond:' Lieve Pippi,
Je bent toch niet te erg geschrokken he? Ik ken je en weet zeker dat je me zult vinden. wellicht helpen de kinderen die bij je logeren je met zoeken en ik hoop dat jullie me vandaag zullen vinden!! Ps. Vergeet de kinderen de schat niet mee te geven.
Groetjes van je lieve vader. ' Na de Post zijn de meiden meteen verder gegaan met de dagelijkse topper, corvee!!!! Even wat drinken en toen snel de bossen in!

In de bossen. Pippi is heel blij met de hulp om haar vader te zoeken en bedankt de kinderen voor de geslaagde tuttebellemiddag van gister, ze had erg genoten. De kinderen moesten camoufleren voor de piraten, Kling en Klang bevrijden die vast zaten en gewond waren en nog vanalles meer. De altijd leuke en beroemde opdracht ' pak een appeltje voor de dorst. ' zat er natuurlijk ook in! Bijna aan het einde van de tocht hadden de meiden Efraim Langkous gevonden, maar door de piraat die meer munten wilde dan ze hadden, werden de meiden teleurgesteld zonder Efraim Langkous teruggestuurd naar Villa Kakelbond, bij Villa Kakelbond was ook nog ter voorbereiding van morgen een boot camp ( ook voor de verfrissing ;))Morgen bij de zeskamp moeten ze een sleutel halen en daarmee Efraim Langkous bevrijden.

Naar een lekkere maaltijd spaghetti is de grote jeugd op stap gegaan naar Weert, de middeljeugd een spel in de bossen gaan doen met als afsluiting een altijd gezellige Bingo, en voor de kleine jeugd de hele avond Bingo en natuurlijk Pannenkoeken, Jammie!

Nu wij dit verslag aan het maken zijn, ligt de kleine jeugd inmiddels te slapen, de middeljeugd met natuurlijk de leiding een terror voor de grote jeugd aan het voorbereiden voor als deze meiden terugkomen.

Weltrusten, Liefs!

• 17 Juli 2014 - 23:33

Erik & Edith:

Dat was weer een leuke dag! Veel plezier morgen met zeskamp meiden.

• 17 Juli 2014 - 23:34

Erik En Wendy. :

Slaapt de kleine jeugd nu al?
    Jullie zijn wel streng hoor

• 18 Juli 2014 - 00:41

Jenny Rene En Timo:

wat een leuke dag weer. Hopelijk speelt de hitte geen belemmering in wat jullie nog allemaal gaan doen.
    wat de terror daad is geweest horen we hopelijk morgen, maar bedenk voor wat hoort wat.

• 18 Juli 2014 - 00:42

Oma Bep:

Wat leuk en spannend allemaal jammer dat er geen oma voor pipi nodig was ,kijk nu al uit naar morgen ,hoe het afloopt

• 18 Juli 2014 - 08:09

Mark & Mirelle:

Dat klinkt allemaal weer super leuk. Ik ben benieuwd naar de verhalen van de meiden zelf. Nog veel plezier vandaag met de zeskamp en vanavond met de bonte avond. Geniet nog van jullie laatste kampdag en tot morgen!!

• 18 Juli 2014 - 09:12

Hanneke:

Beste allemaal,

Nog heel erg veel plezier op deze mooie, warme en laatste dag. Ik kijk al uit naar morgen!!

Groetjes Hanneke