3x Afscheid nemen doet pijn! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu 3x Afscheid nemen doet pijn! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jeugdkamp 2014 - WaarBenJij.nu

3x Afscheid nemen doet pijn!

Blijf op de hoogte en volg Jeugdkamp 2014

15 Juli 2014 | Nederland, Eindhoven

Als je eenmaal leidster bent, dan ben je het voor heel wat jaar!
Het is bij ons heel gewoon om minimaal 10 jaar Jeugdleidster te zijn.
In al die jaren maken we heel veel mee met elkaar..

Elke week samen de jeugd draaien en elk jaar samen een kampweek doorbrengen brengt je dicht bij elkaar. Je kent elkaars gekke en vreemde gewoontes. Je weet of iemand snurkt, een ochtendhumeur heeft, super creatief is of een party-animal!

Vanavond hebben we het afscheid gevierd van 3 van onze leidsters. Janne, Marlie en Nikol gaan de jeugd dit jaar verlaten. En ja, dat vinden we super jammer. Maar we zijn ook blij dat ze zoveel jaren met ons heen en weer zijn gegaan.

Met het afscheid van deze 3 toppers nemen we afscheid van veel gezellige kletsers, feestneuzen en creatievelingen.

We willen alle drie de meiden heel hartelijk bedanken voor de tomeloze inzet sinds 2003.. Thanks girls!

• 15 Juli 2014 - 23:45

Erik En Edith:

Nikol, Janne en Marlie super bedank voor jullie inzet, top!!

• 15 Juli 2014 - 23:56

Nikol:

De avond is nog niet voorbij, maar wat hebben we al een lol gehad op deze afscheidsavond!

En, we hebben nog meer dan een halve week kamp te gaan!! Jeeeej!

Bedankt voor het lieve liedje en al het andere.

Xxx
    Nikol

• 16 Juli 2014 - 09:04

Rodney, Katja En Bram:

Meiden heel erg bedankt voor jullie goede zorgen en nog veel plezier deze week!

• 16 Juli 2014 - 16:20

Walter, Karin, Femke & Manon:

Een leuk afscheidsfeest dat hebben jullie wel verdient! Marlie, Janne & Nikol bedankt voor jullie jarenlange super inzet en gezelligheid. Geniet met z'n allen nog van de komende dagen. We lezen en zien dat jullie het weer prima maken, dus dat komt helemaal goed! Tot zaterdag.

• 16 Juli 2014 - 17:08

Tante Anja:

Hey Isa,

We zien dat je het prima maakt op het jeugdkamp!! Nog heel veel plezier de komende dagen maar dat komt vast wel goed!!

Groetjes, Jeroen, Sander, Martijn, Frans en Anja

• 16 Juli 2014 - 21:35

Jos En Ilse:

Marlie, Janne en Nikol, hartstikke bedankt! Zoveel uren die jullie in de jeugd gestoken hebben!
    Jullie verdienen alle drie een grote pluim!!

• 16 Juli 2014 - 21:35

Erik En Wendy:

Meiden! Super bedankt!

• 16 Juli 2014 - 23:11

Patricia:

Superbedankt meiden!!

• 17 Juli 2014 - 22:48

Vriend Van De Jeugd:

Wat gaan jullie toch met al die vrije tijd doen? Heel erg bedankt voor jullie enthousiasme, inzet en tijd maar dat geldt voor alle leidsters. We mogen er trots op zijn dat 'de Jeugd' al
    zo'n lange tijd door jullie vrijwilligers in stand wordt gehouden. Petje af voor iedereen!